Renault accelerează în 2024 de pe poziția de lider al mărcilor importate după primul trimestru

Renault ocupă primul loc în clasamentul mărcilor importate la finalul lunii martie 2024, cu 8.66% cotă de piață (vehicule pasageri și utilitare).După primele trei luni ale anului 2024, Renault își păstrează primul loc pe segmentul LCV, cu o cotă de piață de 30%. 3.332 de vehicule Renault au fost înmatriculate în primele trei luni ale anului, dintre care 1.435 sunt utilitare. Renault este în top cinci în ceea ce privește înregistrarea vehiculelor E-Tech 100% electrice, cu 144 de unități după primele trei luni ale anului. Renault ocupă locul trei în topul vânzărilor de comerciale electrice, cu o creștere de 8.6 procente față de aceeași perioadă a anului trecut.

22.04.2024

Articol

În România, la finalul primului trimestru al acestui an, Renault deține o cotă de piață de 8.66%, cu 3.332 vehicule înmatriculate (PC & LCV), rezultat care menține Renault pe primul loc în topul mărcilor importate.  


Creștere semnificativă a segmentului LCV

După primele trei luni, Renault e lider pe segmentul LCV, obținând o cotă de piață de 30%, similară celei din Q1 2023. Din totalul unităților Renault înregistrate între ianuarie-martie (PC+LCV), 43% sunt LCV-uri (1435 unități). 
O altă creștere semnificativă față de anul trecut are loc pe segmentul LCV-urilor electrice, datorată îndeosebi succesului modelului Kangoo. Astfel, Renault ocupă locul trei în topul pieței de LCV-uri electrice, o creștere de 8.6 procente față de aceeași perioadă a anului trecut. 

1 din 4 vehicule Renault de pasageri este electrificat

Gama Renault E-TECH, dedicată vehiculelor electrificate, își menține evoluția remarcabilă în România, reprezentând 25% din vânzările de vehicule persoane ale mărcii Renault in primul trimestru al anului 2024 (+2 puncte vs 2023).
În ceea ce privește înmatricularea EV-urilor de pasageri, Megane E-Tech 100% electric reusește să fie al doilea model importat, după primul trimestru al 2024, cu 96 unități electrice înmatriculate, performanță care susține tranziția către mobilitatea pur electrică. 

Se continuă ofensiva segmentului C
 
Vânzările în segmentul C reprezintă 46% din înmatriculările VP Renault în primul trimestru, o creștere de 2 procente față de aceeași perioadă a anului trecut, îndeosebi datorată modelelor Megane, Austral, Arkana, care își confirmă succesul comercial.  

 

DESPRE  RENAULT

Renault, marcă istorică de mobilitate și pionier al vehiculelor electrice în Europa, a dezvoltat întotdeauna vehicule inovatoare. Prin planul strategic „Renaulution”, Renault s-a angajat într-o transformare ambițioasă, generatoare de valoare, îndreptându-se către o gamă mai competitivă, mai echilibrată și mai electrificată. Ambiția sa este de a întruchipa modernitatea și inovația în tehnologie, energie și servicii de mobilitate în industria auto și nu numai.

 

RELATED TOPICS