RENAULT TRAFIC, GOELETTE ȘI ESTAFETTE REGÂNDESC MODUL ÎN CARE SUNT PERCEPUTE, PROIECTATE ȘI FOLOSITE LCV-URILE ELECTRICE

Lider istoric în designul de autoutilitare și pionier al LCV-urilor electrice, Renault caută să-și consolideze poziția de lider pe piață cu o nouă generație de vehicule comerciale ușoare electrice inovatoare

Dezvoltate de FLEXIS și primele modele Renault care au primit arhitectura Software Defined Vehicle (SDV) de la Ampere, aceste vehicule vor deveni noul standard pe piață

Disponibile pentru prima dată cu tehnologie de 800 V, aceste vehicule se încarcă de la 15 la 80% în mai puțin de 20 de minute pentru o autonomie de până la 450 km WLTP*

Noua platformă complet electrică tip skateboard se adaptează la o varietate de stiluri de caroserie, oferind o capacitate practic infinită de personalizare pentru a satisface toate nevoile utilizatorilor din zona comercială

Trafic, Goelette și Estafette au același ADN, fiind 3 personalități diferite, dar complementare, pentru a acoperi o aplicabilitate largă în afaceri.

29.04.2025

Articol

Pionier al vehiculelor comerciale 100% electrice cu Kangoo în urmă cu 15 ani, Renault a menținut întotdeauna o abordare inovatoare și orientată spre afaceri pentru gama sa dedicată profesioniștilor.

Cu o gamă cuprinzătoare, multi-energie pentru fiecare dintre modelele sale de utilitare, marca este capabilă să ofere soluții personalizate adaptate nevoilor clientilor.

Noul Renault Master, votat "International Van Of The Year 2025", a redefinit recent standardele segmentului datorită unei abordări inovatoare și unui design "Aerovan" care oferă cea mai bună eficiență de pe piață atât în versiunile cu combustie internă, cât și în cele electrice.

Astăzi, marca face un pas mai departe prin noua familie de autoutilitare electrice, dezvoltate de FLEXIS venind cu o abordare proaspătă asupra tipurilor de utilizări și adaptată constrângerilor profesionale de astăzi.

Pionier al vehiculelor comerciale 100% electrice cu Kangoo în urmă cu 15 ani, Renault a menținut întotdeauna o abordare inovatoare și orientată spre afaceri pentru gama sa dedicată profesioniștilor.

Cu o gamă cuprinzătoare, multi-energie pentru fiecare dintre modelele sale de utilitare, marca este capabilă să ofere soluții personalizate adaptate nevoilor clientilor.

Noul Renault Master, votat "International Van Of The Year 2025", a redefinit recent standardele segmentului datorită unei abordări inovatoare și unui design "Aerovan" care oferă cea mai bună eficiență de pe piață atât în versiunile cu combustie internă, cât și în cele electrice.

Astăzi, marca face un pas mai departe prin noua familie de autoutilitare electrice, dezvoltate de FLEXIS venind cu o abordare proaspătă asupra tipurilor de utilizări și adaptată constrângerilor profesionale de astăzi.

 

VEHICULE MODULARE, INTELIGENTE ȘI DURABILE PENTRU UTILIZATORII COMERCIALI

Dimensiuni compacte și agilitate pe străzile orașului

Trafic, Goelette și Estafette sunt construite pe o nouă platformă complet electrică de tip skateboard, concepută pentru a optimiza capacitatea de încărcare în raport cu amprenta, cu o consolă frontală redusă și un grup motopropulsor montat pe spate. Acest lucru face ca raza de bracaj să fie la fel de mică ca cea a unui Clio (10,3 metri). Dincolo de eco-responsabilitate, cei mai importanți factori pentru o utilizare urbană facilă sunt dimensiunile compacte și agilitatea.

 

Sustenabilitate ecologică

În conformitate cu obiectivele sale de sustenabilitate, Renault a crescut procentul materialelor reciclate utilizate pentru exteriorul și interiorul tuturor celor trei vehicule la 22,5%, în timp ce 80% dintre aceste materiale pot fi reciclate la sfârșitul duratei lor de viață. Aceste cifre nu includ bateria. Renault Group își propune să atingă 33% conținut reciclat în vehiculele sale până în 2030.

  

AUTONOMIE EXTINSĂ ȘI CONSUM REDUS DE ENERGIE

Soluția potrivită pentru fiecare utilizare: două opțiuni de baterie

 

Pentru o mai mare adaptabilitate în utilizare, Trafic, Goelette și Estafette E-Tech sunt livrate cu două soluții de baterii: autonomie standard și extinsă.

Pentru șoferii care parcurg un numar mai mare de kilometri, bateria cu autonomie extinsă cu tehnologie NMC (nichel mangan cobalt) oferă cea mai mare densitate de energie pentru o autonomie maximă: aproximativ 450 km WLTP* (Trafic).

Pentru utilizatorii business care lucrează în principal în zone urbane, bateria standard folosește tehnologia LFP (litiu Iron phosphate), fără metale rare precum cobalt și nichel pentru o ofertă competitivă din punct de vedere al prețului și autonomiei, cu aproape 350 km WLTP* (pe Trafic), care răspunde nevoilor multor profesioniști.

  

Încărcare ultra-rapidă datorită tehnologiei de 800V

Pe lângă autonomia confortabilă și adaptabilă nevoilor, bateriile primesc și noua tehnologie de încărcare rapidă de 800 V, facilitând organizarea zilnică pentru utilizatorii de afaceri. O premieră pentru vehiculele Renault!

La o stație de încărcare rapidă DC, bateria se încarcă de la 15% la 80% în mai puțin de 20 de minute.

  

Motor electric de ultimă generație

Cu 150 kW și 345 Nm, noul motor electric, proiectat în Europa, se remarcă prin eficiența sa ridicată.

 

HIPERCONECTAT LA CLOUD ȘI LA REȚEAUA ELECTRICĂ

Flexibilitatea SDV

Hiperconectate și deschise, Trafic, Goelette și Estafette sunt primele vehicule Renault care beneficiază de arhitectură SDV centralizată, scalabilă și flexibilă. Acestea vor primi actualizări automate prin Renault pentru a asigura o durată lungă de viață fără probleme de învechire. De asemenea, beneficiază de ecosistemele profesioniștilor care le folosesc, prin integrarea interfeței lor digitale în cadrul vehiculului, datorită modularității software a arhitecturii SDV.

 

Funcționalități V2X

Trafic, Goelette & Estafette vor oferi funcționalități Vehicle-to-Load (V2L) și Vehicle-to-Grid (V2G).

V2L se referă la posibilitatea de a încărca dispozitive externe (V2L, de la vehicul la un dispozitiv electric) cu o priză în cabină, în zona de încărcare sau printr-un adaptor care trebuie conectat la priza de încărcare pentru a conecta dispozitive (unelte, computere, de exemplu).

De asemenea, pot fi integrate în rețea și pot furniza energie de la bateriile lor (funcționalități V2G) de la vehicul la rețea, datorită încărcătorului bidirecțional.

 

Avantaj competitiv

Pe scurt, noile autoutilitare E-Tech de la Renault au fost concepute pentru a simplifica viața clienților noștri de afaceri și pentru a reduce presiunea asupra costurilor de funcționare cu o transformare la 360° a hardware-ului și software-ului de bord. Renault, pionier al furgonetelor 100% electrice cu Kangoo, continuă să revoluționeze piața vehiculelor comerciale cu această nouă gamă de furgonete E-Tech!

 

Fabricate în Sandouville

Trafic, Goelette și Estafette vor fi toate construite în Franța, la uzina Renault Group din Sandouville. Acestea vor fi construite alături de Trafic ICE, care își continuă cariera pe piață. Sandouville va construi, de asemenea, caroserii personalizate pentru Qstomize, filiala Renault specializată în personalizarea și conversia vehiculelor utilitare, aflată într-o clădire apropiată de fabrica principală.

 

Renault își reînnoiește best-seller-ul pe segmentul de furgonete medii și redefinește standardele pieței cu o trilogie de produse electrice aflate în fruntea tehnologiei.

Proiectate în jurul software-ului, acestea beneficiază de upgrade-uri software și hardware pe tot parcursul ciclului lor de viață pentru a sprijini profesioniștii și autoritățile locale în tranziția lor energetică în cel mai eficient mod posibil, oferindu-le o mare varietate de soluții eco-responsabile.

Datorită formelor compacte, ergonomiei optime și eficienței energetice, acestea sunt perfect adaptate celor mai dificile constrângeri urbane, reducând în același timp costurile de operare.

Alessandro de Rinaldis, Renault Trafic, Goelette and Estafette Product Leader

Descarcă comunicatul de aici.

 

Resurse

Descarcă articolul

Vizualizează galeriav

Galerie foto (4)

LCV
Renault Estafette ETECH electric
Renault Estafette ETECH electric
Renault Trafic ETECH electric