Conceptul drive-in cinema implementat a păstrat rețeta clasică, bine cunoscută. Mașinile au fost parcate în fața ecranului exterior, respectând locurile alocate, popcorn-ul şi băuturile răcoritoare au fost aduse la geamul autovehiculului, iar sunetul filmului a fost transmis prin radioul mașinii pe o frecvență presetată.
Pentru ca experiența să fie completă, în program au fost incluse momente amuzante, activări cu fotografii din public și concursuri cu premii. Pe tot parcursul evenimentului, interacțiunea cu publicul a fost moderată de Cosmin Natanticu, un cunoscut actor de stand-up comedy.
Elena Apostol, Communication GM Cluster SEE
Având în vedere particularitatea momentului pe care îl trăim, am considerat oportun să oferim clienților o seară inedită, în deplină siguranță. A fost și o manieră de a ne arăta aprecierea față de comunitatea Renault, oferindu-le participanților un moment relaxant alături de cei dragi.
Păstrând modul unic și fermecător de a vedea unul din cele mai noi filme, evenimentul s-a desfășurat în condiții de maximă siguranță adaptate contextului actual și în conformitate cu directivele guvernamentale.
Renault este în permanență preocupat de inovație și dezvoltarea unor motorizări bazate pe un downsizing de ultimă generație, care permite un consum redus de combustibil și păstrează în același timp un nivel excelent de performanțe tehnice și confort în utilizare. Performanțele deosebite în această direcție se datorează noii game de vehicule, dar și succesului motorizării Energy ce reduce consumul de carburant și emisiile de CO2, păstrând fiabilitatea, calitatea și durabilitatea modele din gama Renault.